loading...
منصور عالی
وبلاگ منصور عالی


خدای مهربان

گفتم: خسته ام....

گفتی: لا تقنطوا من رحمة الله...از رحمت خدا ناامید نشوید(زمر/53)

گفتم:هیشکی نمی دونه تو دلم چی می گذره...

گفتی: ان الله بین المرء و قلبه...خدا حائل است میان انسان و قلبش(انفال/26)
گفتم: هیچ کسی رو ندارم...

گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید...ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم(ق/16)
گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی...

گفتی: فاذکرونی، اذکرکم...منو یاد کنید تا یاد شما باشم(بقره/152)


منصور عالی بازدید : 71 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (2)

آیا میدانید:  ۱۳۰۰ کره زمین در سیاره مشتری جای می گیرد .

آیا میدانید: رود دجله به خلیج فارس میریزد.

آیا میدانید:  ۸۵% گیاهان در اقیانوسها رشد میکنند .

آیا میدانید:  اولین تمبر جهان در سال ۱۸۴۰ در انگلستان به چاپ رسید

آیا میدانید:  سریعترین پرنده شاهین است و میتواند با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت پرواز کند

آیا میدانید:  اولین اتوموبیل را مظفرالدین شاه قاجار وارد ایران کرد

آیا میدانید:  قدرت بینایی جغد ۸۲ برابر قدرت دید انسان است

آیا میدانید:  در شیلی منطقه ی وجود دارد که هزاران سال است در آن باران نباریده است

آیا میدانید: هر ۵۰ ثانیه یک نفر در دنیا به بیماری ایدز مبتلا میشود

آیا میدانید:  وزن اسکلت انسان بالغ سیزده تا پانزده کیلوگرم است

آیا میدانید:  خرس قطبی هنگامی که روی دو پا می ایستد حدود سه متر است

آیا میدانید: زرافه میتواند با زبانش گوشهایش را تمیز کند…

ایا میدونستی من تنهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا م                   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم اگر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم پر پروانه شکستن هنر انسان نیست اگر شکستیم زغفلت من ومایی نکنیم یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم وقت پر پر شدنش سازو نوایی نکنیم یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق زهر بی سر و پایی نکنیم شادی را هدیه میکنم حتی به کسانی که قلبم را سخت خراشیدند از آن ترسم به پیری مبتلاشم ، از آن ترسم که محتاج عصاشم، از آن ترسم که دلدارم بگوید : نمیمیرد که از دستش رهاشم. او که شادمانی را از مردم بگیرد ، بی شک از گماشتگان شیطان است " کوروش بزرگ" ﺳﻼﻣـﺘـیِ .... ﺳﻼﻣـتـیِ ﻫﻤﻪ ﺍﻭﻧﺎیی ﻛﻪ ﺩﻟﺸﻭﻥ ﻳﻪ ﺁﻏﻮﺵ ﻣﻴﺨﻮﺍﺩ ﻭلی... ﺗـــﻨﻬـﺎیِ ﺗــﻨـﻬـﺎﻥ ! آدمـک آخــر دنیـاســـت بخنــــــــد آدمک مرگــ همین جـاست بخنـــد دست خطـی که تورا عـاشــق کرد شـوخـی کاغــذی مـــاســت بخنـــد آدمـــــک خر نشــوی گـــریـه کنی کـل دنیـا یـک سـراب است بخنـــد آن خــدایــــی که بـزرگش خواندی به خدا مثــل تـو تـنهاست بخـــنــــد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 1,261
  • بازدید کلی : 14,254